wtorek, 30 czerwca 2015

Recenzja Game Dev Tycoon

Cześć i Witam w mojej pierwszej recenzji gry. Dzisiaj zrecenzuje mój numer 1 w tycoonach czyli Game Dev Tycoon.

Zainteresowanie grą wzięło się z serii Game Dev Tycoon Mandzia. Kupiłem grę na letniej wyprzedaży Steam. Dzień później zacząłem grać i mnie tak wciągnęło, że grałem od razu po szkole. Game Dev Tycoon jest prostą grą gdzie naszym zadaniem jest tylko wydawanie gier i robienia silników. Takie łatwe a może być czasami takie trudne (przynajmniej dla mnie). Ona dla mnie szybko się nie znudzi.
                                                                   Wyniki 
Grafika: 8                                                                              
Muzyka: 7
Grywalność: 8,5                  Błędy: trochę za szybko się kończy i jest trochę mało konsol
FRAJDA: 10

                                                      Ostateczny wynik: 9 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz